Το Δευτεροβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της ΕΠΟ με απόφασή του μείωσε το πρόστιμο της ομάδας της Ξάνθης σε 150.000 ευρώ , κάτι που ανακοι...
Το Δευτεροβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της ΕΠΟ με απόφασή του μείωσε το πρόστιμο της ομάδας της Ξάνθης σε 150.000 ευρώ, κάτι που ανακοινώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (3/2).
Η απόφαση:
«Το Δευτεροβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή του στις 03/02/2020 εξέτασε τον φάκελο της ΠΑΕ της Super League 1 με την επωνυμία «ΑΟ ΞΑΝΘΗ Π.Α.Ε.» και την υπ’ αριθμό 3209/24.01.2020 Έφεση της ανωτέρω ΠΑΕ κατά της υπ’αριθμό 1/21.01.2020 Απόφασης του Π.Ο.Α. και έλαβε την ακόλουθη απόφαση. Δέχεται τυπικά την έφεση κατά της υπ’ αριθμ. 1/21.01.2020 Απόφασης του Π.Ο.Α.. Δέχεται εν μέρει αυτήν ως προς το επιβληθέν πρόστιμο και περιορίζει αυτό στο ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων ευρώ (150.000,00€)».
![[headerImage]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEih_Vte4JopwGcnwtIXMO7ZmkHtkHQf_wy9OJhPFc3izDcsusgrw5I2zZ3MSgqyTUy81tzLTLomVD2NrVR-uXmhX6c5jy9ZT53Y_qtR6c7WlgMEJSZ4ms0hYZ18djltEefbDzh1kimILO8/s1600-rw/4.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια