GRID_STYLE
TRUE

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΠΗΓΗ Α.Ε

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:

latest

Παρκαρισμένο φορτηγό μπλόκαρε πυροσβεστικό όχημα στην Ανδρέου Δημητρίου – Όταν η αδιαφορία γίνεται κίνδυνος

Κυκλοφοριακό χάος το απόγευμα της Πέμπτης 25 Ιουνίου – Άλλο ένα περιστατικό που αποκαλύπτει πόσο λίγο σεβόμαστε τον διπλανό μας και την ασφά...


Κυκλοφοριακό χάος το απόγευμα της Πέμπτης 25 Ιουνίου – Άλλο ένα περιστατικό που αποκαλύπτει πόσο λίγο σεβόμαστε τον διπλανό μας και την ασφάλεια της πόλης

Για ακόμη μία φορά, η οδός Ανδρέου Δημητρίου στην Ξάνθη έγινε το σκηνικό ενός περιστατικού που αναδεικνύει ένα χρόνιο πρόβλημα της πόλης. Την ανεξέλεγκτη στάθμευση και την έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού προς τον συνάνθρωπο. Το απόγευμα της Πέμπτης 25 Ιουνίου επικράτησε κυκλοφοριακό κομφούζιο, όταν φορτηγό που ήταν σταθμευμένο σε σημείο του δρόμου εμπόδισε τη διέλευση πυροσβεστικού οχήματος.

Στο σημείο βρέθηκε και η Αστυνομία, ενώ για αρκετή ώρα δημιουργήθηκε αναστάτωση και δυσκολία στην κυκλοφορία.

Δυστυχώς αυτή είναι ακόμη μία εικόνα από μια καθημερινότητα που οι περισσότεροι στην Ξάνθη γνωρίζουν καλά. Δρόμοι που στενεύουν από τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, πεζοδρόμια που μετατρέπονται σε χώρους στάθμευσης και οδηγοί που θεωρούν πως «για πέντε λεπτά» μπορούν να αγνοήσουν κανόνες και υποχρεώσεις.

Όταν όμως ένα όχημα έκτακτης ανάγκης δεν μπορεί να περάσει, το ζήτημα παύει να είναι απλώς κυκλοφοριακό. Γίνεται θέμα ασφάλειας. Γιατί την επόμενη φορά ίσως να μην πρόκειται για μια απλή καθυστέρηση, αλλά για έναν άνθρωπο που περιμένει βοήθεια. Για ένα σπίτι που κινδυνεύει. Για μια ζωή που κρίνεται σε λίγα λεπτά.

Το πιο θλιβερό είναι το γεγονός ότι τέτοιες εικόνες έχουν αρχίσει να θεωρούνται φυσιολογικές. Και αυτό λέει πολλά για το πόσο νοιαζόμαστε για τον συμπολίτη μας, για τον δημόσιο χώρο και για την ίδια την πόλη στην οποία ζούμε.

Ίσως τελικά η πόλη μας να μην  χρειάζεται μόνο περισσότερους ελέγχους και πρόστιμα. Χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας.

Γιατί ο σεβασμός δεν μετριέται στα λόγια, αλλά στις καθημερινές μας πράξεις.

Και η ελεύθερη διέλευση ενός πυροσβεστικού οχήματος θα έπρεπε να είναι το αυτονόητο, όχι το ζητούμενο.



Δεν υπάρχουν σχόλια