Με ανάρτηση του ο επικεφαλής των “ΜΠΡΟΣΤΑ” Σ. Μελισσόπουλος, μετά την συνάντηση των κατοίκων της Παλιάς Πόλης στην συνεδρίαση του Δημοτικού ...
Με ανάρτηση του ο επικεφαλής των “ΜΠΡΟΣΤΑ” Σ. Μελισσόπουλος, μετά την συνάντηση των κατοίκων της Παλιάς Πόλης στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με κύριο θέμα συζήτησης αναφορικά με την κυκλοφοριακή μελέτη που ετοιμάζει, διατυπώνει με σαφήνεια την θέση της παράταξής του.
Η Παλιά Πόλη ανήκει πρώτα απ’ όλα στους κατοίκους της, στους ανθρώπους δηλαδή που ζουν σε αυτήν.
Στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης, με θέμα το καθεστώς κίνησης, πρόσβασης και στάθμευσης στην Παλιά Πόλη, οι μόνιμοι κάτοικοι έδωσαν δυναμικό «παρών», καταθέτοντας τους προβληματισμούς και τις προτάσεις τους.
Από την πρώτη στιγμή τονίσαμε ότι οι μόνιμοι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται διαφορετικά από οποιονδήποτε άλλο δημότη της Ξάνθης, ούτε να τους περιορίζεται η δυνατότητά να έχουν πρόσβαση στις κατοικίες τους.
Όλα αυτά βέβαια ταυτόχρονα και με την πρόβλεψη εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Παλιά Πόλη οι οποίες επίσης τυγχάνουν του σεβασμού και της υποστήριξης όλων μας, γιατί αναδεικνύουν με τον τρόπο τους αυτό το μοναδικό στολίδι της πόλης μας!!
Ειδικότερα τώρα, κατά τη χθεσινή συζήτηση επισημάναμε ότι οι βασικές αρχές της υπό διαμόρφωση μελέτης για την κίνηση και τη στάθμευση των οχημάτων που παρουσίασε η Δημοτική Αρχή, άφησε σημαντικά ερωτήματα αναπάντητα και δεν αποτύπωσε με επάρκεια τις πραγματικές ανάγκες των μόνιμων κατοίκων.
Ιδιαίτερο προβληματισμό προκάλεσε η συζήτηση σχετικά με τον αριθμό των οχημάτων και των δικύκλων που θα δικαιούται να διαθέτει κάθε οικογένεια.
Η αρχική πρόταση της Δημοτικής Αρχής δεν μας βρήκε σε καμία περίπτωση σύμφωνους, καθώς οδηγεί σε μία άνιση μεταχείριση ακόμη και μεταξύ των μελών της ίδιας οικογένειας.
Η θέση μας ήταν και είναι ξεκάθαρη:
«Κάθε μόνιμος κάτοικος της Παλιάς Πόλης και κάθε μέλος της οικογένειάς του έχει το αυτονόητο δικαίωμα να εισέρχεται στην οικία του και να μπορεί να σταθμεύει το όχημά του, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητάς του. Δεν μπορεί να αποκλείεται κανείς από το ίδιο του το σπίτι εξαιτίας μιας διοικητικής ρύθμισης που επιβάλλει οριζόντιους περιορισμούς.»
Η προστασία και η ανάδειξη της Παλιάς Πόλης αποτελεί υποχρέωση όλων μας. Όμως αυτή η προστασία δεν μπορεί να επιτευχθεί εις βάρος των ανθρώπων που ζουν και κρατούν ζωντανή την Παλιά Πόλη κάθε ημέρα.
Συμπερασματικά, η παράταξή μας διατύπωσε χθες μια ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη θέση υπέρ των μόνιμων κατοίκων.
Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε το δικαίωμά τους στην ισότιμη μεταχείριση, στην απρόσκοπτη πρόσβαση στις κατοικίες τους και σε λύσεις που θα σέβονται τόσο τον ιστορικό χαρακτήρα της Παλιάς Πόλης όσο και την καθημερινότητα των ανθρώπων που αποτελούν την ψυχή της.
Σάββας Μελισσόπουλος
ΜΠΡΟΣΤΑ για την Ξάνθη


Δεν υπάρχουν σχόλια