Μια ιδιαίτερη μουσική εκδήλωση, γεμάτη συγκίνηση, νοσταλγία και αγαπημένες μελωδίες, φιλοξενεί απόψε το Γηροκομείο Ξάνθης «Ο Μέγας Βασίλειος...
Η συναυλία, με τίτλο «Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε», είναι αφιερωμένη στη δύναμη της μουσικής, της μνήμης και της ανθρώπινης συντροφικότητας, φιλοδοξώντας να προσφέρει στους παρευρισκόμενους μια ζεστή και ξεχωριστή βραδιά γεμάτη συναισθήματα και αναμνήσεις.
Ο γνωστός καλλιτέχνης θα παρουσιάσει αγαπημένα τραγούδια από τη μακρόχρονη πορεία του, καλώντας το κοινό να τραγουδήσει, να θυμηθεί και να μοιραστεί στιγμές που ενώνουν ανθρώπους και γενιές. Στην εκδήλωση συμμετέχει το μουσικό σχήμα «Βόρειος Ήχος», συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ξεχωριστής μουσικής ατμόσφαιρας.
Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του Γηροκομείου Ξάνθης, με ώρα έναρξης τις 20:30, ενώ η είσοδος έχει οριστεί στα 8 ευρώ.
Οι διοργανωτές απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση στο κοινό της Ξάνθης να δώσει το «παρών» σε μια βραδιά που υπόσχεται να συνδυάσει τη μουσική με την προσφορά, τη συγκίνηση με τη χαρά της συνάντησης και της κοινής εμπειρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια