GRID_STYLE
TRUE

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΠΗΓΗ

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:

latest

Κορωνοϊός: «Βόμβα» για το εμβόλιο της Pfizer-Ερευνάται η πιθανότητα πρόκλησης εγκεφαλικού!

Έκτακτη έρευνα για το ενδεχόμενο το επικαιροποιημένο εμβόλιο των Pfizer-BioNTech κατά του κορωνοϊού να αυξάνει τον κίνδυνο πρόσκλησης ισχαιμ...


Έκτακτη έρευνα για το ενδεχόμενο το επικαιροποιημένο εμβόλιο των Pfizer-BioNTech κατά του κορωνοϊού να αυξάνει τον κίνδυνο πρόσκλησης ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου στους άνω των 65 ετών διέταξαν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC).

Αναλυτικότερα, σε σχετική ανακοίνωση που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, τα CDC σημειώνουν ότι το προκαταρκτικό σήμα δεν έχει εντοπιστεί στο αντίστοιχο δισθενές εμβόλιο της Moderna.

«Μετά τη διαθεσιμότητα και τη χρήση των επικαιροποιημένων εμβολίων Covid-19, το Vaccine Safety Datalink (VSD) του CDC, ένα σύστημα επιτήρησης σε πραγματικό χρόνο, κάλυψε τα στατιστικά κριτήρια για να προκαλέσει πρόσθετη διερεύνηση σχετικά με το αν υπάρχει ανησυχία ασφαλείας όσον αφορά το ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο σε άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω που έλαβαν το επικαιροποιημένο εμβόλιο Covid της Pfizer-BioNTech.

Η αρχική διερεύνηση του σήματος στο VSD έθεσε το ερώτημα εάν τα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω που έλαβαν το επικαιροποιημένο εμβόλιο των Pfizer-BioNTech είχαν περισσότερες πιθανότητες να υποστούν ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο μέσα στις 21 ημέρες μετά τον εμβολιασμό σε σύγκριση με τις ημέρες 22-44 μετά τον εμβολιασμό», σημειώνουν τα CDC.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, η μεγάλη μελέτη των επικαιροποιημένων εμβολίων της Pfizer-BioNTech «με τη χρήση της βάσης δεδομένων των Κέντρων Υπηρεσιών Υγείας (CMS) δεν αποκάλυψε αυξημένο κίνδυνο ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο συμβαίνει όταν θρόμβοι αίματος μπλοκάρουν τα αιμοφόρα αγγεία προς τον εγκέφαλο.

  • Τι απαντά η Pfizer

Από την πλευρά του εκπρόσωπος της Pfizer δήλωσε στο «Fox News Digital» ότι «έχουν λάβει γνώση περιορισμένων αναφορών ισχαιμικών εγκεφαλικών επεισοδίων που έχουν παρατηρηθεί στη βάση δεδομένων VSD (Vaccine Safety DataLink) των CDC σε άτομα 65 ετών και άνω μετά τον εμβολιασμό με το προσαρμοσμένο στη μετάλλαξη Omicron BA.4/BA.5 δισθενές εμβόλιο.

Ούτε η Pfizer και η BioNTech ούτε τα CDC ή ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) έχουν παρατηρήσει παρόμοια ευρήματα σε πολλά άλλα συστήματα παρακολούθησης στις ΗΠΑ και παγκοσμίως και δεν υπάρχουν στοιχεία που να οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο σχετίζεται με τη χρήση των εμβολίων COVID-19 των εταιρειών μας».



































Δεν υπάρχουν σχόλια