GRID_STYLE
TRUE

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΠΗΓΗ

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:

latest

“Μηδέν” αναλογικότητα – Ολοι μουσουλμάνοι στη διοίκηση του Δήμου Ιάσμου!

Σε προεκλογική τροχιά, χωρίς αναλογικότητα “ειρήνης” και “δημοκρατίας” – όπως άλλως επαίρεται – βρίσκεται απο χθες ο Δήμος Ιάσμου. Σύμφωνα μ...

Σε προεκλογική τροχιά, χωρίς αναλογικότητα “ειρήνης” και “δημοκρατίας” – όπως άλλως επαίρεται – βρίσκεται απο χθες ο Δήμος Ιάσμου. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ίδιου του τουρκοσυνείδητου δημάρχου Οντέρ, αναδομήθηκαν και ανασχηματίσθηκαν οι αντιδημαρχίες, οι Πρόεδροι των Ν.Π. του Δήμου, με νέα πρόσωπα που όμως κανένα απο αυτά δεν είναι χριστιανός πολίτης του ιστορικού Δήμου του Νομού Ροδόπης.



Ο κ. Μουμίν Οντέρ –
ο δήμαρχος που αποχαιρέτισε δημοσίως και μέσα απο τον Ελληνικό Δήμο που διοικεί τον απερχόμενο Τούρκο Πρόξενο Κομοτηνής – θέλοντας να διεγείρει το “τουρκικό αίσθημα” στους μουσουλμάνους κατοίκους του δήμου του, απέφυγε επιμελώς και απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο τοποθέτησης χριστιανού δημοτικού συμβούλου σε θέσεις ευθύνης, με αποτέλεσμα να υπάρχει εμφανές αλλά και ουσιαστικό έλλειμα αντιπροσωπευτικότητας, δημοκρατικής έκφρασης και ειρηνικής συμβίωσης εντός των πυλών του Δήμου και του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ιδού και το νέο δημοτικό σχήμα:
  • ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ :
  • ΟΝΤΕΡ ΜΟΥΜΙΝ
  • ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ :
  • ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΑΠΟΥΛΑ
  • ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ/ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ :
  • ΑΪΣΕΛ ΑΜΕΤ
  • ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ :
  • ΡΙΔΒΑΝ ΔΕΜΗΡ
  • ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ/ ΥΔΡΕΥΣΗΣ/ΑΡΔΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ :
  • ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΧΑΣΑΝ
  • ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ/ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ :
  • ΧΑΚΑΝ ΜΕΜΕΤ
  • ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ :
  • ΛΑΤΗΦ ΧΑΛΗΛ
  • Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΑΣΜΟΥ ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ/ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Ι. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΜΟΥΜΙΝ ΜΟΥΜΙΝ
  • ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗ ΔΗ.ΚΕ.ΔΙ , ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΡΤΖΑΝ ΤΖΑΝΑΒΑΡ ΑΛΗ
  • ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Ο ΛΑΤΗΦ ΧΑΛΗΛ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
  • ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Ο ΡΙΔΒΑΝ ΔΕΜΗΡ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕ.ΠΑ.Κ.Α.Δ.Ι.
  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, Η ΚΑ. ΧΑΓΙΑΤ ΒΕΛΗ.

  • ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΑΣΜΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ :
  • ΟΛΤΖΑΪ ΧΟΥΣΕΪΝ
  • ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ ΠΑΠΑΤΖΗ
  • ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΓΙΟΥΣΟΥΦ
  • ΤΖΙΧΑΝ ΜΠΟΔΟΥΡ ΜΟΥΜΙΝ
Οπως διαπιστώνετε, ο Δήμαρχος μουσουλμανοποίησε όλες τις θέσεις αιρετών στη διοίκηση του Δήμου, με μοναδικές εξαιρέσεις αυτή του Γενικού Γραμματέα που τοποθέτησε με δική του απόφαση και ΦΕΚ την κα Πασχαλίνα Καπούλα, ορισμός που είναι για το Δήμαρχο “μονόδρομος”, δεδομένου ότι οι γνώσεις της ελληνικής γλώσσας, της ελληνικής νομοθεσίας και της οργάνωσης και διοίκησης του Δήμου, απαιτούν χριστιανική και ελληνική συνείδηση. Επισης, ο κ. Οντέρ πήρε ως “ειδική σύμβουλο” και την κα Παπατζή Πολυχρονία, με σχεδόν ίδιες αρμοδιότητες και ευθύνες, όπως αυτές της Γενικής Γραμματέως.

Η πληθυσμιακή κατανομή
  • Ας δούμε όμως, ποια είναι η πληθυσμιακή κατανομή του Δήμου Ιάσμου:
Ο Δήμος Ιάσμου είναι δήμος της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης. Προέκυψε από την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Ιάσμου και Σώστου και της κοινότητας Αμαξάδων. Η έκταση του νέου Δήμου είναι 485,3 τ.χλμ. και ο πληθυσμός του 13.810 κάτοικοι σύμφωνα με την απογραφή του 2011, ενώ σύμφωνα με την απογραφή του 2021 ο πληθυσμός εμφάνισε μείωση κατά 1000 περίπου άτομα. Έδρα του νέου δήμου ορίστηκε ο Ίασμος.

Η κατανομή ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους αναδεικνύει ότι – μετά και τη συνένωση αμιγώς μουσουλμανικών κοινοτήτων – ότι το μουσουλμανικό στοιχεί στην περιοχή υπερέχει κατά 15% περίπου του συνόλου των εγγεγραμμένων κατοίκων. Μέχρι πριν τη διοικητική μεταρρύθμιση του “ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ”, ο ιστορικός Δήμος Ιάσμου είχε αριθμητικά σε αντιστοιχία 75-25% χριστιανικό στοιχείο και φυσικά χριστιανό Δήμαρχο εκλεγμένο στη διοίκηση του ομώνυμου Δήμου.

Τα αποτελέσματα της “επι χάρτου” συνένωσης του Δήμου είναι ορατά, και δημιουργούν καθημερινά ανησυχία στο ελληνικό χριστιανικό στοιχείο της περιοχής.
  • Η εκλογή μουσουλμάνων Δημάρχων
Και πριν τη συνένωση του Δήμου Ιάσμου με το Δήμο Σώστη και την Κοινότητα Αμαξάδων, είχε εκλέξει μουσουλμάνο Δήμαρχο, χωρίς όμως ποτέ να αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα αντιπροσωπευτικότητας και ηρεμίας στη διοίκηση.

Ο φερέλπις Δήμαρχος Οντερ Μουμιν, με την ανάληψη των καθηκόντων του, ενώ δημοσίως δήλωνε και δηλώνει υπέρμαχος της ειρηνικής συμβίωσης χριστιανών και μουσουλμάνων, εντούτοις έχει επιδοθεί σε μία άνευ προηγουμένου προσπάθεια τουρκοποίησης της περιοχής του, με αποτέλεσμα να έχει στείλει στα… “κάγκελα” κάθε χριστιανό κάτοικο του Ιάσμου, τους χριστιανούς δημοτικούς συμβούλους στα δικαστήρια, τους πολιτιστικούς συλλόγους χριστιανών στα αζήτητα και πάντα οι χορηγίες – έμμεσες και άμεσες – οι πρωτοβουλίες του, οι προσπάθειές του, οι ομιλίες του, οι δηλώσεις του, να υποκρύπτουν τον κυρίαρχο σκοπό του, που δεν είναι άλλος απο την τουρκική διοίκηση στο Δήμο Ιάσμου.

Μάλιστα, αυτός είναι και ο κύριος λόγος της τοποθέτησης τόσων μουσουλμάνων εκλεγμένων συμβούλων σε θέσεις ευθύνης. Αν μπορούσε, θα είχε τοποθετήσει και Γενικό Γραμματέα μουσουλμάνο, πλην όμως δεν θα είχε καμία πιθανότητα άσκησης διοίκησης εντός του Δήμου, σε θέματα καθαρά ελληνική διοίκησης και εφαρμογής ή ερμηνείας της ελληνικής νομοθεσίας περι την τοπική αυτοδιοίκηση.

Ποιος άλλωστε θα μπορούσε να συντάξει σε αμιγώς ελληνικά, γλωσσικά και εννοιολογικά επιστολή – αίτημα – απολογισμό κλπ έναντι υπουργείων, περιφέρειας και άλλων υπηρεσιών και θεσμών;
  • Οι επόμενες εκλογές
Ο Οντερ Μουμιν δεν ενδιαφέρεται αυτή τη στιγμή ουδόλως για θέματα αντιπροσωπευτικότητας, “ειρήνης” και “δημοκρατίας” στο Δήμο του.

Εκείνο που βλέπει μπροστά του είναι μόνο οι εκλογές του Οκτωβρίου του 2023, που θα του χαρίσουν άλλη μία 5ετία ασυδοσίας και επιχειρούμενης τουρκικής διοίκησης στο Δήμο Ιάσμου.

Οι επιλογές του σε επίπεδο προσώπων στις Αντιδημαρχίες και στα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου, διόλου τυχαίες δεν είναι. Ολες χαίρουν της εκτιμήσεως του DEB (Τουρκικό Κόμμα), καθώς και της εγκρίσεως του απερχόμενου Προξένου του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, ενώ αποτελούν και την αιχμή της προεκλογικές παρέμβασης του Δήμαρχου στους μουσουλμάνους πολίτες στους οποίους και απευθύνεται.

Από την άλλη, οι χριστιανοί νυν δημοτικού σύμβουλοι νιώθουν κυριολεκτικά αποκλεισμένοι με τις “πραξικοπηματικές” και αντιδημοκρατικές τακτικές του Δημάρχου Οντερ, ενώ οι διαβουλεύσεις για ένα ισχυρό αντιπροσωπευτικό ψηφοδέλτιο για τις επερχόμενες εκλογές είναι σε εξέλιξη και στις αρχές του έτους θα γίνουν οι ανακοινώσεις των εκπροσώπων της κίνησης αυτής.

Βεβαίως, ουδείς πρέπει να ξεχνά ότι ο Οντερ Μουμιν συνεχίζει την πολιτική του πορεία έχοντας πίσω του τη δυναμική ενός ισχυρού διπλωματικού μηχανισμού όπως το Τουρκικό Προξενείο – με ότι αυτό συνεπάγεται – ενώ οι όποιοι άλλοι συνδυασμοί εμφανιστούν θα κινηθούν “εκ των ενόντων”, επίσης με ότι αυτό συνεπάγεται!
Ακούει το Υπουργείο Εσωτερικών;

Το ζήτημα όμως της μη αναλογικότητας και μη αντιπροσωπευτικότητας στο Δήμο Ιάσμου, είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει άμεσα το Υπουργείο Εσωτερικών και την πολιτική ηγεσία αυτού, αφού η αιρετή Περιφέρεια και άλλοι θεσμικοί παράγοντες αποκλείεται να θέσουν ζήτημα, δεδομένης και της δικής τους εξάρτησης απο το μουσουλμανικό στοιχείο στη Θράκη.

Θυσιάζονται λοιπόν όλα στο βωμό της εξουσίας, χωρίς να λογαριάζει κανείς την επόμενη ημέρα σε περιοχές που μετατρέπονται επικίνδυνα σε “τουρκικούς θύλακες” ενεργώντας ως άλλοι “Δούρειοι Ιπποι” εντός ενός γεωστρατηγικά και γεωπολιτικά σημαντικού χωρικού συγκροτήματος όπως η Θράκη.

-Κύριε Υπουργέ, για πόσο ακόμα η λανθασμένη διοικητική μεταρρύθμιση του “ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ” θα επισκιάζει τα εθνικά συμφέροντα;

-Εως πότε θα επιτρέπετε στους τουρκοσυνείδητους να ασκούν διοίκηση σε δήμους της Ελληνικής Επικράτειας;

Δεν υπάρχουν σχόλια