GRID_STYLE
TRUE

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΠΗΓΗ Α.Ε

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:

latest

ISTIKBAL



Ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος «απαντά»… και στον Άνθιμο Αλεξανδρουπόλεως!

Τη δική του απάντηση σε όλα όσα ειπώθηκαν τις τελευταίες μέρες δίνει ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος.


Τη δική του απάντηση σε όλα όσα ειπώθηκαν τις τελευταίες μέρες δίνει ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος.

Σημειώνεται ότι οι αντιδράσεις ξεκίνησαν όταν ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας προχώρησε σε μια μακροσκελή δήλωση για τους δεκάδες νεκρούς της από τη φονική πυρκαγιά στην Αττική.

Σε αυτή τη δήλωση έριχνε τις ευθύνες για τη «γενική καταστροφή», με τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και το επιτελείο του, τους «άθεους του ΣΥΡΙΖΑ».


«Με την αθεΐα τους διεγείρουν την οργή του Θεού» έγραφε ο μητροπολίτης σε ανάρτησή του στο blog του. «Στα 80 χρόνια της ζωής μου δεν ενθυμούμαι ποτέ μία τέτοια γενική καταστροφή στην Ελλάδα μας» σημειώνει, αναφερόμενος στα πολλά πύρινα μέτωπα αλλά και άλλα φαινόμενα που καταγράφηκαν στη χώρα, όπως το μπουρίνι στη Θεσσαλονίκη.

Στη συνέχεια υπήρξε αντίδραση από τον Αρχιεπίσκοπο, αλλά και από έναν Διάκονο.

Σήμερα ο κ. Αμβρόσιος προχώρησε σε νέα δημοσίευση κειμένου αναφέροντας: Η ανάρτησή μας της 24ης Ιουλίου τάραξε τα πνεύματα! Πολλοί ικανοποιήθησαν και ακόμη περισσότεροι σκανδαλίσθησαν! Ακόμη και ένας Διάκονος ύψωσε την φωνήν του για να μας……συνετίσει με τον απρεπή λόγο του, το γνωστό «ΣΚΑΣΕ ΠΙΑ, Αμβρόσιε»!

Μεταξύ πολλών άλλων και αρκετοί Αρχιερείς εν Χριστώ Αδελφοί μας έσπευσαν να μας διορθώσουν! Να μας ανακαλέσουν στην τάξη! Κορυφαίος μεταξύ αυτών ένας πολύ νέος κατά την χειροτονία Αρχιερεύς, χειροτονήθηκε μόλις τον Ιούνιον του 2014, μας προσέβαλε, και μάλιστα με περισσή αναίδεια, γράφοντας και λέγοντας, ότι ο Καλαβρύτων «τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αμνησία»!

Η στάση όλων αυτών έχει δημιουργήσει και ένα κύμα αντιδράσεων.

Εμείς σήμερα σαν απάντηση σ΄όλα αυτά τα φαινόμενα σας παρουσιάζουμε δύο δημοσιεύματα-φωνές απελπισίας.

ΠΡΩΤΟΝ: Ένα δημοσιεύμα της 5ης Ιουλίου μέ τίτλο: «Η σιωπή αυτή της μάνας Εκκλησίας πονάει»! Το αφιερώνω στους λαλίστατους εν Χριστώ Αδελφούς μου, οι οποίοι έσπευσαν να με ευτελίσουν δημοσίως, αντιτάσσοντας το γνωστό «ο Θεός είναι αγάπη! Δεν είναι τιμωρός». Τους καταγγέλλει, ότι οι Αρχιερείς σήμερα ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ με τον Θεό! «….αγαπήσαμε περισσότερο την δόξα των ανθρώπων παρά την αλήθεια και την δόξα του Θεού»!!!!!

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Ένα δημοσίευμα-ερωτηματολόγιο με τίτλο «απαντήστε μας κ. Άνθιμε», το οποίον αφιερώνουμε στον Σεβασμιώτατο ‘Αλεξανδρουπόλεως, στον οποίο άλλωστε και απευθύνεται!

Αυτά μόνο και μόνο για να ακούγεται και η άλλη άποψη».

Δείτε το δημοσίευμα που αφορά στον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο

Απαντήστε μας κ. Άνθιμε…

Ο Σεβ. Μητ. Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος ανήρτησε μια οργίλη και ανάδελφη, γεμάτη ταραχή επίθεση κατά του Σεβ. Μητ. Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου, με αφορμή ένα πολύ εύστοχο και βαθειά ποιμαντικό άρθρο του κ. Αμβροσίου, για τα αίτια των δεινών που βιώνουμε σήμερα. Το πιο περίεργο όμως είναι οτι η ανάρτηση του Σεβασμιωτάτου κ. Ανθίμου εισαγάγει νέες θεολογικές ερμηνείες, τουλάχιστον για την δική μου θεολογική άγνοια. Με βαθύτατο σεβασμό στον πόνο των αδελφών μας που υποφέρουν αυτήν την στιγμή, παρακαλώ τον άγιο Αλεξανδρουπόλεως να μου απαντήσει σε μερικές διευκρινιστικές ερωτήσεις, ώστε να ανοίξουν και τα δικά μου μάτια στην θεολογική του γνώση.


Σεβασμιώτατε,

Ποιός κακός και μισάνθρωπος (κατά το άρθρο σας) Θεός τιμώρησε τους Πρωτοπλάστους, δοκίμασε την πίστη του Ιώβ δια της τιμωρίας, τιμώρησε τους Ισραηλίτες στην έρημο, τους ασεβείς που πείραζαν τον Προφήτη Ελισαίο, τους ασεβείς με τον Κατακλυσμό του Νώε, τους ασεβείς στα Σόδομα και τα Γόμορα, την γυναίκα του Λώτ, τον Αιγυπτιακό λαό με τις 10 πληγές του ασεβούς Φαραώ, τον Φαραώ και τον στρατό του στην Ερυθρά Θάλασσα, τους 185 χιλιάδες ασεβείς Ασσυρίους, τους ασεβείς του Αχαάβ, κοκ;

Ποιός κακός και μισάνθρωπος (κατά το άρθρο σας) Θεός τιμώρησε τον διαστροφέα του Ευαγγελίου Ελύμα, αλλά και τους χιλιάδες ασεβείς για τους οποίους διαβάζουμε στα Συναξάρια των Αγίων;

Ποιός κακός και μισάνθρωπος (κατά το άρθρο σας) Θεός είπε το «τίς ὑπέδειξεν ὑμῖν φυγεῖν ἀπὸ τῆς μελλούσης ὀργῆς;» (Ματθ. γ΄ 7)

Ποιός κακός και μισάνθρωπος (κατά το άρθρο σας) Θεός είπε το «ὁ δὲ ἀπειθῶν τῷ υἱῷ οὐκ ὄψεται ζωήν, ἀλλ᾿ ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ μένει ἐπ᾿ αὐτόν» (Ιω. γ΄ 36)

Για ποιόν κακό και μισάνθρωπο (κατά το άρθρο σας) Θεό λέγει ο Απόστολος οτι «ἐν ἡμέρᾳ ὀργῆς καὶ ἀποκαλύψεως καὶ δικαιοκρισίας τοῦ Θεοῦ» (Ρωμ. β΄ 5)

Για ποιόν κακό και μισάνθρωπο (κατά το άρθρο σας) Θεό λέγει ο Απόστολος οτι «μὴ ἄδικος ὁ Θεὸς ὁ ἐπιφέρων τὴν ὀργήν;» (Ρωμ. γ΄ 5)

Για ποιόν κακό και μισάνθρωπο (κατά το άρθρο σας) Θεό λέγει ο Απόστολος οτι «διὰ ταῦτα γὰρ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας» (Εφ. ε΄ 6)

Για ποιόν κακό και μισάνθρωπο (κατά το άρθρο σας) Θεό λέγει ο Απόστολος οτι «δι᾿ ἃ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας» (Κολ. γ΄ 6)

Για ποιόν κακό και μισάνθρωπο (κατά το άρθρο σας) Θεό λέγει ο Απόστολος οτι «Ἰησοῦν τὸν ῥυόμενον ἡμᾶς ἀπὸ τῆς ὀργῆς τῆς ἐρχομένης» (Α΄ Θες. α΄ 10)

Για ποιόν κακό και μισάνθρωπο (κατά το άρθρο σας) Θεό λέγει ο Απόστολος οτι «Αποκαλύπτεται οργή Θεού άπ’ ουρανού επί πάσαν άσέβειαν και άδικίαν ανθρώπων των την άλήθειαν έν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. α΄ 18);

Ποιός κακός και μισάνθρωπος (κατά το άρθρο σας) Θεός προφητεύει τις πάμπολες και ανείπωτες τιμωρίες των εσχάτων καιρών μέσα απο το Βιβλίο της Αποκαλύψεως;
Και εάν όλα αυτά δεν τα έχει κάνει ο Άγιος Τριαδικός Θεός της αγάπης που όλοι γνωρίζουμε τόσα χρόνια, τότε γιατί αυτός ο καινούριος «θεός-αγαπουλίνος» τον οποίον κηρύττετε, δεν σταμάτησε ποτέ αυτόν τον «κακό» Τριαδικό Θεό που τιμωρεί την ασέβεια επί τόσες χιλιετίες;

Ο νεός αγαπουλινισμός του τύπου «δεν τιμωρώ επειδή αγαπώ», δεν έρχεται σε αντίθεση με το «ὃν γὰρ ἀγαπᾷ Κύριος παιδεύει» (Εβρ. ιβ΄ 6) αλλά και με τους ιδίους τους λόγους Του όπως φαίνεται ανωτέρω;

Ο αληθινά τέλειος Θεός, πέρα απο τέλεια Αγάπη, δεν είναι και τέλεια Δικαιοσύνη; Για ποιόν Θεό μιλά ο άγγελος όταν λέγει «δίκαιος εἶ, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν, ὁ ὅσιος, ὅτι ταῦτα ἔκρινας» (Αποκ. ιστ΄ 5); Για τον «αγαπουλίνο» που δεν γνωρίζει τί εστί δικαιοσύνη, ή για τον Τριαδικό Θεό που δεν μπορεί παρά να είναι και τέλεια Δίκαιος;
Πώς ακριβώς η ατιμωρησία ξυπνά την φωνή της συνειδήσεως και επιφέρει την αγιαστική και σωστική μετάνοια του αμαρτωλού;

Μετά βαθέως σεβασμού,
Ιωάννης Μακαρούνης